Περί αξιοπρέπειας

-Η σχέση μας δεν είναι ισότιμη, μου είπε σήμερα το πρωί ο Στιφάδος –ο κούνελός μου-.

-Γιατί; τον ρώτησα πειραγμένος.

-Γιατί όποτε θέλεις με κλείνεις στο κλουβί και όταν με βαρεθείς θα με στείλεις, όπως με έχεις εκβιάσει επανειλημμένα στο ζωολογικό κήπο. Εγώ δε μπορώ να κάνω το ίδιο.

-Σε αυτό έχεις δίκιο.

-Επίσης δεν με έχεις στείλει στο σχολείο ενώ εσύ όλο μου κορδώνεσαι για τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά σου.

-Ένα πτυχίο έχω Στιφάδο και ένα μεταπτυχιακό. Εσύ τι θα ήθελες να σπουδάσεις;

-Εγώ θέλω να γίνω σαν και σένα. Ιστορικός μετεωρολόγος

-Δεν υπάρχει τέτοια ειδικότητα.

-Πως δεν υπάρχει. Η δική σου.

-Εγώ είμαι φυσικός μετεωρολόγος.

-Ναι αλλά όποτε ρωτάω τι καιρό θα κάνει αύριο, εσύ μου αναλύεις πόσο έχει αλλάξει το κλίμα και πως ήταν παλιά ο καιρός.

-Το κάνω για να καταλάβεις σε τι καιρούς ζεις.

-Καλά. Και το όνομα που μου έχεις δώσει είναι για κλάματα.

-Αφού στην αρχή σου άρεσε.

-Ναι. Μέχρι που διάβασα πως μαγειρεύεται το στιφάδο. Εκείνο το βράδυ με πήραν τα κλάματα.

-Γιατί δεν μου μίλησες;

-Έχω και μία αξιοπρέπεια.

-Και τώρα; Γιατί μου το λες τώρα;

-Για να νιώσεις τύψεις και ενοχές. Και γιατί όταν σου ζητάω καινούργιο κλουβί όλο μου λες «Πρέπει να γυρίσει ο κόσμος ανάποδα, για να πάρεις καινούργιο κλουβί. Με τέτοια οικονομική κρίση.»

-Και την λες αξιοπρεπή αυτή την εκδικητική συμπεριφορά;

-Και η αξιοπρέπεια έχει ημερομηνία λήξεως όταν ο κόσμος γυρίζει ανάποδα.

This entry was posted in Στιφάδου Ψυχολογικά. Bookmark the permalink.

7 Responses to Περί αξιοπρέπειας

  1. Ο/Η άλις λέει:

    καλοριζικο το σπιτι του κουνελου.
    να μιλατε συχνα να ακουμε κι εμεις 🙂

  2. Ο/Η taradela λέει:

    γεια σου στιφάδο μου , καλώς ήρθες στη νέα τεχνολογία. εγώ είμαι καλέ , δεν με αναγνώρισες; καλά του τα λες του Βασίλη , πες του κι άλλα , μ΄αρέσεις !!!!!!

  3. Ο/Η stardustia λέει:

    χα, χα, χα «ιστορικός μετεωρολόγος»…

    μη με δείρεις αλλά και ο νονός της μεγάλης μου μετεωρολόγος είναι, εκείνος εργάζεται στην ΕΜΥ, βγαίνει και στα κανάλια, αλλά όποτε τον πειράζουμε για τον καιρό και τις προβλέψεις πέφτει πολύ γέλιο…

    @Στιφάδο, στρίμωξέ τον κι άλλο… και εκείνος σε κλουβί είναι… όπως όλοι μας, απλώς δεν το παραδεχόμαστε!

    -αντί για φιλιά, σου στέλνω… καροτάκι ;-)-

  4. Ο/Η λέει:

    >> zβ said

    @ άλις

    Ευχαριστούμε. Ξέρεις, με απειλεί οτι θα τα βγάλει όλα στη φορά 🙂

    @taradela

    είμαστε και μεις εδώ. όχι μόνο ο Στιφάδος.

    @ stardustia

    Χμ…Νονός χωμένος στα κανάλια ε; Εξασφαλισμένη η βαφτιστήρα.

    >> Stifados said:

    @ άλις

    Κάθε μέρα του μιλάω αλλά μυαλό δε βάζει.

    @ taradela

    Ευχαριστώ καλή μου taradela κι αν θυμηθείς φέρε μου λίγη κουνελοτροφή όταν ξανάρθεις.

    @ stardustia

    Ευχαριστώ για το καροτάκι. Να πείτε του νονού πως θέλω κι εγω ένα όνομα από το εορτολόγιο και όχι από τον τσελεμεντέ.

  5. Ο/Η stardustia λέει:

    μπρρρρρρ, μη μου το χαλάς…
    θα πω του Στιφάδου να σε… μαγειρέψει!

  6. Το βράδυ που τον πήραν τον Στιφάδο τα κλάματα πρέπει να ήταν από τα πολλά κρεμμύδια.

    Για την ειδικότητα, υπάρχουν και χειρότερα: Υστερικός μετεωρολόγος

  7. Ο/Η λέει:

    @ stardustia

    μη του λες τέτοια γιατί τελευταία όλο αριστερές εφημερίδες τρώει και μουρμουράει «Θάνατος στα αφεντικά»

    @ Μιχάλης

    Η αλήθεια είναι πως όταν με βλέπει να καθαρίζω κρεμμύδια τον πιάνει μια υστερία

Σχολιάστε

